Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 14:39   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Må putte noe i munnen hele tiden

Du spiser kanskje for lite fett, rett og slett! Roastbeef er jo mager GR- mat og salat er jo ikke akkurat langtidsmettende, da! Selv med litt olje etc.

Jeg sliter smed å måtte putte i meg noe hele tiden! Kan spise selv om jeg egentlig er stappmett, faktisk!
Problemet blir jo når legen min sier: mål blodsukker 2 timer etter hvert måltid!
Men atte....... det går da vel ikke to timer mellom hver gang jeg putter noe i munnen???
Så nå må jeg skjerpe meg frem til jeg skal til dia- spesialist om 4-6 uker eller sånt! Kanskje jeg går litt ned i vekt også, nå r jeg på en måte må spise etter klokken! Eller ikke spise etter klokken, eller....