Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 19:22   #6
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Sitat:

Jeg sliter sånn. Jeg trodde dette var veien til lykke, men det gjør meg bare frustrert. Jeg spiser ikke faste måltider. Jeg spiser bitteliten frokost også spiser jeg kjempemasse når jeg kommer hjem, det er alt.

Huffda, om det er så ille med lavkarbo i noen dager, synes jeg du skal la lavkarbo greia være. Fortsett som før du. Og la oss slippe dette useriøse greiene dine. Vi er lei. For mange av oss er dette en seriøs livsstilsendring som vi har brukt måneder og år på å gjennomføre. Det er ingen lek for oss. Og slike innlegg klarer jeg ikke å ta seriøst, det er bare irriterende.
Lavkarbo, og hvilken som helst annen måte å leve på er et selvstendig valg man tar. Også du.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat