Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 20:17   #16
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Når er man egentlig fornøyd.....?

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

I så fall tror jeg at jeg liker å leve litt farlig Heller det enn å stå i butikken og vite at du MÅ ha ny topp eller bukse, og ikke fordra noe av det de har i butikken. Å stå der og skulle vurdere hva som er "minst ille" ser jeg veldig frem til å slippe

Handlet aldri i butikker før. Orket ikke. Bestilte alt online. Nå har jeg slutta med det og handler i butikker. Så står jeg der med hendene fulle og må nesten velge hva jeg vil ha (luksusproblem :P), men det er ganske stort for noen som ikke har hatt spesielt mye klær de siste 10-15 årene.

...det er bare det at det er litt for mye klær i skapene mine nå, og jeg er 159 og veier 75 kilo omtrent, så jeg er jo sånn passe feit enda, og masse av klærne er blitt for store og sånn :P

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat