Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 21:03   #421
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

De siste dagene har vert meget rare... jeg har vert helt kvalm og matlei. Noen ganger følte jeg at jeg var sulten men klarer liskom ikke å få noe mat i meg for det frister ikke noe og heller ikke går ned. Hadde stekt en skikkelig god omlet i ovn i en ildfastform. Og den var jo supergod! Jeg veit jo det, for jeg spiste den før men hverken på fredag eller igår klarte jeg å få et stykke ned. Jeg brekte meg og holdt på å kaste opp. Ingen ting frister liskom. Det eneste jeg fikk i meg er nøtter og ost. Og plutselig hadde jeg lyst på brød. Så idag tinte jeg to skiver med lavkarbo brød og smurte tykt lag med gorv leverpostei og syltagurk til lunch. Så jeg håper det går ned. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så dårlig matlyst. Og når jeg ikke spiser noe føles det også litt rart når jeg nestet går opp i vekt når jeg har stilt meg på vekta idag: ver jo 94 kg på den. Rare greier...

Sånn har jeg også hatt det en stund nå. Lager mat jeg vet jeg liker, men klarer bare ikke få det ned. Skal ikke påstå at jeg har noen løsning, for jeg har fortsatt ikke særlig med matlyst. Men har prøvd å lete litt etter nye oppskrifter og inspirasjon nå noen dager, kanskje det hjelper å lage mat jeg ikke har spist mye av i det siste, som kan gi litt ny giv. Og de dagene jeg ikke får i meg stort med mat, prøver jeg å lage noe fett og godt på kveldene, har blitt noen runder med bringebær og krem. Sikkert ikke optimalt, men det må vel være bedre enn ingenting! Om du orker å spise ost, har du laget nachos av dem? Stek dem i mikro'n, og så kan du dyppe dem i first price sin medium tacosaus. Også en grei måte å få i seg litt næring når det butter....