Sv: Frustrert
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Først må jeg si at det er dårlig gjort av dere som har vært på forumet en stund å være så spydig å nedlatende til nye medlemmer.Hun syns kanskje dette er vannskelig og ønsker råd ,istedet blir hun gjort narr av.Det er bak mål ja.Jeg er enig i at hun bør lese og lære om lavkarbo.Å se da om dette passer henne.Men dere trenger vel ikke si det så slemt Hun har faktisk rett i at mye mat på lavkarbo er dyrt.Rent kjøtt er dyrt,dyrere enn feks ferdige fiskekaker.Har hun dårlig råd er det klart det kan være ett problem.Vil si til deg at du må tenke mere over hva som passer til deg,lavkarbo trenger ikke passe alle.Så ønsker jeg deg lykke til
Jeg er tildels enig med deg hvis dette hadde vært hennes første foruminnlegg av denne typen. Men hun hadde et tilnærmet likt innlegg i går hvor hun fikk en del konstruktiv tilbakemelding. Når det kommer to slike rett etter hverandre hvor hun i tillegg har satt på spissen omtrent alt som man kan finne på å klage over i et og samme innlegg syns i hvert fall jeg at det lukter forumtroll lang vei, og da forbeholder jeg meg retten til å være litt frekk.
|