Sv: Maistarternes veietråd!
Juhuuuu! Jeg er hjemme igjen!! Kom hjem ved midnatt i går kveld, og gikk på vekta før jeg la meg. Og den viste 75,3 !!  (ja jeg vet det er dumt å veie seg på kvelden.....)
I morges var den imidlertid nede på 74,5, og jeg krysser fingrene og håper på at det stort sett bare er vann...... Og vann skal det bli! Sitter og super som om jeg skulle hatt betaling her.....
Confession time: Det ble ganske mange utskeielser på turen, - brød hver frokost (selv om jeg valgte grovt) og selvfølgelig sjampanje til frokosten, en GOD del sjokolade (jadda... mørk selvsagt, - men aaaaaaalt for mye sukker), bakt potet en tre-fire ganger og myyyyyye vin!!! Til og med litt honningrom etter middag, - og sjokolademousse til dessert to ganger. Og en dag ble det faktisk cheeseburger med pommes frites til lunch... Men jeg droppa øl da... hehe....
Trenger jeg si at sticken min var beige i går kveld???
Men i dag er det tilbake til striskjorta og havrelefsa! Jeg velger å IKKE ha dårlig samvittighet for alle utskeielsene mine, - for jeg har hatt en alldeles vidunderlig ferie! Ikke har jeg hatt ubehag av alle karbohydratene heller! Så da så. Vi har kost oss på Amadoresstranda hver dag, - fra soloppgang til solnedgang, - bada mye og bare ligget på lading! 
Nå har jeg skjøvet målet om 69,9 fram til jul, og DET skal jeg klare. Jeg har jo goood tid på å nå mitt totalmål, - faktisk resten av livet. 
(men det blir nok en stund til tickeropptatering hos meg..........)

|