Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 10:53   #547
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

I går kveld var sticken rosa! Juhuuuu! Og vekta i går kveld viste 73,5. I morges derimot viste den 72,1! (ja, - jeg var oppe og tissa i natt.. hehe) Gjett om jeg hadde vann i kroppen da jeg kom hjem fra Amadores!

Nå er ny tur bestilt, februar og to uker denne gangen. Og da skal jeg være slank og fjong når jeg drar. :P

Ja jeg lurer som deg jeg, Frøkengiraldriopp........ hvor er alle de andre maistarterne? Har de gitt opp eller har de nådd målet, - eller er de bare ikke her inne på maitråden lenger?? Dere etterlyses herved.

Må få høre hvordan det går med frøet i magen, Mailin. Sender varme klemmer til dere begge.

Jeg har også tenkt å bake noe lavkarbo-snop til jul. Si fra om du finner en oppskrift som funker da, Frøken.... Vi skal jo kose oss i jula vi og...?? Og tenk at det er første søndag i advent neste helg! Nå fikk jeg plutselig litt angst....... har ikke gjort NOE til jul enda jeg...... Kanskje jeg skal ta kjøkkenskapa i dag, så er det unnagjort?? Hm..... kanskje.... :P

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat