Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 13:28   #15
-marie-
Medlem

-marie- sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 46
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Livlys, her.

Det er jeg som driver lavkarbo torget.
Det innlegget det refereres til i starten av tråden er slettet fordi det var reklame, og det ser ut til at alt jeg sier her på forumet er å anse som reklame, men nå føler jeg at jeg må kommentere.

Når det gjelder opplysningen om varens innhold har jeg prøvd å gi henvisninger til varens egen internettside. Der finner dere mer og bedre informasjon om produktet en det som er plass til under varebeskrivelsen.

Lavkarbo torget har ingenting med lavkarbopikene å gjøre. At sidene er like er helt tilfeldig. Vi har sansynligvis hatt samme tanke om å bruke en butikkleverandør som er rask og enkel å ta i bruk og som kan administreres av personer uten å være IT ingeniør.
At designet på butikker er lik skyldes nok at dette er et "godt" standard design. Jeg ønsket i denne oppstarts fasen å bruke mer tid og penger på å få inn gode produkter enn å lage fancy design på butikken. Det får evt komme senere.

Når alt dette er sagt ønsker jeg å henstille alle til å komme med forslag. Butikken er til for dere, og jeg ønsker å ha et større utvalg. Det hadde derfor vert kjekt om dere kunne komme forslag til produkter dere mener hører hjemme i denne settingen:

Matvarer til et livslangt lavkarbo kosthold.

Kanskje du bør bli annonsør her inne? Er vel stor fare for at de fleste innleggene dine vil oppfattes som reklame uansett Vil tro at det betaler seg i løpet av kort tid om du velger å annonsere her inne (hvis det er mulig da?)...