På tide å vekke litt liv i denne tråden igjen Jeg fikk A på eksamen jeg hadde i går og dette var i ett doktorgradsfag!! Er så utrolig stolt, og må bare få det ut! Vi var kun 3 stk som hadde faget, og de andre som hadde faget er doktorgradsstudenter og har læreren som veileder, og jeg er bare en masterstudent som tok faget på si, for moroskyld Oppgaven gikk ut på å bruke et nylig publisert rekonstruert metabolsk nettverk for å finne ut noe om metabolismen til bakterien som ikke var blitt publisert tidligere. Eksamen var todelt, og først skulle vi presentere "forskningsresultatene" vi hadde kommet fram til, og etterpå var det muntlig eksamen for resten av pensum. Var veldig fornøyd med presentasjonen, men under muntlig eksamen fikk jeg totalt jernteppe og følte det gikk til helvete... Men sensor må vel ha skjønt at jeg faktisk kunne stoffet selvom jeg følte meg utrolig klønete der jeg satt ååå, jeg er så utrolig glad!! og ekstremt stolt av meg selv Det er så deilig når man endelig får betalt for alt arbeidet man legger ned! Fuck janteloven!! Jeg er best heheh....