Jeg begynte å spise lavkarbo i starten av september etter å ha lest "bedre uten brød". Jeg er ikke overvektig, trur jeg veide litt i overkant av 75 kg da jeg begynte (er 176 cm høy). Jeg begynte ikke på lavkarbo for å gå ned i vekt i utgangspunktet, men tok det som en bonus Endret kosthold pga alle helsegevinstene. Har aldri hatt noen spesielle plager, men har jo ikke lyst til å få det seinere i livet heller, så derfor spiser jeg slik som er best for kroppen min Har ikke vekt for øyeblikket, men jeg ser i speilet (og på målebåndet) at jeg absolutt har gått ned Føler meg utrolig bra nå, og "kjærlighetshåndtakene" har blitt mye mindre! En bukse som har vært altfor trang lenge sitter nå som et skudd Har ikke fulgt ketolyse (har ikke boka), men har fokusert på å spise så lite karbohydrater som mulig og vært veldig raus med fettet, og har stort sett vært i ketose Har ikke telt karber eller kalorier, men trur jeg har ligget mellom 10 og 20 kh om dagen. Så dette fungerer for meg selvom jeg ikke har tenkt til å gå ned 10kg+