Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 22:06   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: DÅRLIG kosthold på SFO

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er det verste jeg hørt! Stakkars barn! Jeg hører ennå voksne forteller om hvordan de opplevde forskjellsbehandling som barn. Det er utilgivelig!

Jeg hørte faktisk en gang (fra sikre kilder bare så det er sagt!) om en SFO hvor de ba de foreldrene som hadde råd / som ville om å betale inn en sum (50,- i mnd?) og disse pengene ble brukt til å kjøpe noe ekstra godt å spise på fredagene. En god tanke, problemet var bare at barna av de foreldrene som ikke ville eller hadde råd til å betale dette måtte sitte på et annet bord og se på at de førstnevnte koste seg med noe godt... Jeg tror ikke dette vedvarte så veldig lenge. Makan til hjerneløse SFO-ansatte.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat