Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 23:33   #3
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Kviseproblem(hormoner?mat?)

P-piller var et alternativ for meg, da de Diane-pillene som du nevner, men jeg sliter med depresjon i utgangspunktet og etter å ha gått på p-piller pga mensen så gikk jeg rett ned i kjelleren...så det skal jeg aldri gjøre igjen, putte i meg slikt, jeg var på randen til selvmord på p-piller Det er bare snakk om flaks at jeg lever..så aldri aldri aldri mer slike ting!

Da vil jeg heller ha masse kviser..selv om det gjør vondt og ikke er pent

Ja, jeg tror at kvisene kan henge sammen med maten, men jeg trodde ikke at lavkarbo-mat var "det samme"? Jeg vet at når jeg spiste høykarbo og inntaket av godteri og sjokolade i helgene var tilstede så var kvisene veldig utbredt(hehe) på mandagen.... De gikk litt bort når jeg kutta ut sukker, men for meg var det (er) et mye større problem enn bare tenåringshormoner. Ser på søskna mine også, at det er mye mer enn bare tenåringshud. Men det sliter på selvtilliten, selv om jeg vet at det er tåpelig å la meg påvirke av det...men det fører meg liksom rett tilbake til ungdomsskolen

Skal teste nå fremover om kostholdet kan ha noe si, altså fjerne det jeg tror som påvirker meg. Men får høre med legen om jeg er aktuell for tetracyclin når jeg skal dit i desember... (kan en lege si nei til slikt, hvis en selv vil gå på det`?)