Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 12:53   #4
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 38
kennygirl er ny på veien

Sv: Scrapbooking/kortlaging?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jeg har funnet ut at etter porto o.l så er det ikke alltid sååå mye billigere å handle fra utenlandske butikker. Amerikanske nettbutikker er jo helt sinnsykt mye billigere, men frakt og porto utgjør at du kan like så godt handle her i Norge.

Jeg foretrekker butikken www.papirloftet.no De er superraske på å sende deg det du handler!

Hobbyhimmelen.no er også verd å ta en titt innom!

Det er de to jeg pleier å handle hos. Jeg har selv aldri testa ut ebay, men jeg vet at mange elsker å handle der

Hiv deg inn på scrappeforum, der finner du mange gode tips til både det ene og det andre. Googler du "freebies digi stamps" eller "free digi stamps" finner du helt greie digitale stempler som du kan laste ned og printe ut Selv har jeg en del på pc-en, men det er jo ikke samme kvalitet som "ordentlige" stempel.

Jeg er også veldig fan av clean and simple card, anbefaler deg en titt på nettsiden deres! God inspirasjon til kort som ikke er helt overtatt av pynt

Si ifra hvis du vil motta oppstempla stempeltrykk i posten
Har nå en liten stempelsamling

Oi så mange gode tips! Setter veldig stor pris på det Har holdt på med scrapping i noen år nå, men er ikke så veldig erfaren enda, så skal innom alle sidene du har anbefalt.

Har lite erfaring fra ebay selv, men begynnte å utforske den muligheten for noen dager siden. Ble ikke så veldig mye billigere når porto er dyrt, men litt sparte jeg på det jeg kjøpte

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat