Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 14:35   #308
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 39
kennygirl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

spiser dere mye av de kakene og deserter som kan bestilles ,

jeg har ikke gjort det enda ,og skal vel vente en stund med det også
klarer meg uten fåreløbig
men skal ikke stikkes under en stol at jeg godt kunne ha kjøpt en pose med smågodt i butikken ,
ikke det at jeg er desperat etter det,,( hender jeg er det da)

men har han på venstre skulder som stadig minner meg på, mindes lakris ,og krokodillene,som lukter helt nydlig ,og smaker bra ,
og spesielt når det er lørdag
spiser en halv skive med syltetøy hver dag, lovlig syltetøy ,men merker også at det trigger søtbehovet litt ,, får liksom lyst på mer

ja dette var bare noen tanker,en lørdagsformidag mens snøen laver ned

Jeg bestillte en av hver av det jeg ikke smakte de to første ukene (bortsett fra noen få ting som ikke så så fristende ut) bare for å prøve.
Har til nå smakt brownie med bringebær, mandelkake med "softis" og frokostkrem med bær og nøtter - likte ingen av dem
Brownien var alt for mørk og bitter - smakte bare kakao.
Mandelkaken smakte alt for mye krydder, men softisen var god
Frokostkremen er jo egentlig frokost, men så mer ut som en desert. Den smakte veldig surt, noe som overrasket meg, siden allt annet smaker veldig søtt...
Spiste Kanelpannekake med blåbær til frokost i dag og den var ganske god, men ble ikke så veldig mett av den...

Grunnen til at jeg har bestillt alle disse desertene er fordi jeg tenkte å bestille bakemixen de selger sånn at jeg kan ta med kake f.eks i jula.
Har ikke lyst å spise masse sukker i juleselskaper... Men er utrolig glad for at jeg fikk smakt en porsjon før jeg bestillte sånn mix siden ingen har fallt i smak til nå...

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat