Opprinnelig lagt inn av butten, her. Ja da var jeg gått ned 1 kilo, så da har jeg gått ned tilsammen 9 kilo siden 16 sept.Det må jeg si meg fornøyd med da Har spist veldig lite i det siste liten matlyst så jeg tror nok det går litt senere da når en ikke får i seg nok fett å sånn.' Men da skal jeg følge litt med på vekten framover ,dette blir min 3 dag røykfriSå satser jeg på at røykeslutten ikke betyr at jeg går opp i vekt istedefor ned...'Lykke til videre da jenter ...stikker nok innom her å oppdaterer vektaog ser hvordan det går med dere
Opprinnelig lagt inn av butten, her.
Ja da var jeg gått ned 1 kilo, så da har jeg gått ned tilsammen 9 kilo siden 16 sept.Det må jeg si meg fornøyd med da Har spist veldig lite i det siste liten matlyst så jeg tror nok det går litt senere da når en ikke får i seg nok fett å sånn.' Men da skal jeg følge litt med på vekten framover ,dette blir min 3 dag røykfriSå satser jeg på at røykeslutten ikke betyr at jeg går opp i vekt istedefor ned...'Lykke til videre da jenter ...stikker nok innom her å oppdaterer vektaog ser hvordan det går med dere
gratulerer med flott vektnedgang ,og ikke minst med røykeslutt