Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 17:17   #22
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*fnis* Så lenge man krangler på vennskapelig basis og ikke trekker det ut i uvennskap så.

Men hvordan jeg klarte å rote meg borti en fyr som synes malt panel er grusomt må guderne vite. Jeg synes nemlig det er nydelig! Så når det kommer til punktet "Kjære, synes du ikke vi skal male det gamle panelet på stua lyst og fint?" kommer jeg til kort gitt, ikke bare det - jeg stanger hodet mot en totalt ugjennomtrengelig betongvegg! Og siden huset er hans (særbo...) så kan jeg ikke bare ta malekosten fatt heller...

Men jeg skal ikke klage - vi malte kjøkkenskapene hvite til jul i fjor og det ser ut til at jeg får viljen min ang. kjøkkenskapene på hytta også.

Gi det litt tid
Men jeg er enig, det er jo faktisk mye penere med malt panel. Min mormor malte stua si for noen år siden og det ble noe helt annet, mye penere. Hun malte med en så lys farge at du så liksom trefargen litt gjennom, det var veldig pent, det passet liksom inn i hennes hus.

Selv hater jeg trefarge....og heldigvis for meg er vi faktisk enig på det punktet der! Trefarge på ei hytte er ok (men jeg må innrømme at jeg har lyst å ta frem kosten når jeg er på familiehytta, men får vente til jeg har arva den etter pappa)..Så jeg skjønner ikke mannen din som ikke vil male panelet...det blir så..tre...