Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 19:05   #6
sæterjenta
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Kviseproblem(hormoner?mat?)

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Akupunktur o.l kan jeg jo teste ut, men det er vel relativt dyrt? Pr dags dato har jeg ikke råd til den type behandling iallefall... har ikke råd til noe som helst spesiell behandling..men jeg har ikke problemer med nyrer eller noe, så da skal jeg takle tetracyklin greit, gjorde det iallefall forrige gang. Men lurt det du nevner ang melkesyrebakterier, det visste jeg ikke forrige gang..og endte opp med kløe

Jeg bruker Babor sine produkter, er veldig fornøyd med dem, men min venninne prata om et annet merke jeg må prøve, hun er hudpleier, så det var et de hadde der hun jobber. Er hun som har skaffa meg Babor også - greit med slike venner Så det skal jeg sjekke ut når jeg drar hjem på juleferien. Det skulle være naturlige produkter og veldig bra for kviser. Men også hun sa at jeg bør bare dra til legen for å få tetracyklin igjen, fordi uansett om jeg bruker renseprodukter eller ei, forandrer kostholdet o.l så vil det nok ikke være nok til å gi meg en effekt på kvisene....

Om du vil passe på kh, så kan du få i deg melkesyrebakterier gjennom et produkt som heter Molkosan (om jeg ikke husker helt feil). Du får det på helsekost. Jeg måtte slutte med tetracyklin fordi jeg ikke klarte å holde bivirkningene tistrekkelig i sjakk

Det finnes nok mange bra produkter på markede og jeg har sikkert prøvd halvparten uten å bli fornøyd. Det viktigste er å bruke milde renseprodukter som ikke tørker ut huden, for da gjør du vondt verre i lengden.

Når det gjelder kosthold tror jeg det er mye man kan gjøre i forhold til huden, siden kosthold nok kan påvirke hormonbalansen i kroppen, og dermed påvirker faren for kviser. Det er jo en ubalanse i hormonene som skaper alt rotet.

Akupunktør er nok litt kostbart i lengden, men hos homøopat så betaler man jo for konsultasjon og for medisiner, og de varer stort sett lenge.

Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat