Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 22:27   #90
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Surina: Det er ingen her inne som vil si at du MÅ noe som helst. Hva du velger er faktisk helt opp til deg selv Nå vet jeg ikke hvor mye karbo det er i den kålrabien, men du kan jo veie to skjeer med mos og regne ut? Ta også med det du evt har i av potet, fløte eller rømme. Jeg kan forresten anta at to litt store spiseskjeer er rundt hundre gram... Og så må du huske på at den glykemiske indeksen på rotfrukter skyter i været når den blir kokt...

Og kosen, den har jeg slutta å forbinde med mat for lenge siden. Det er herlig det! Gled deg til du kommer dit

vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 20-11-10 kl 22:39.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat