Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 14:58   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke sulten - cocosaens "feil"?

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Spiser du cocosa ren opp fra glasset?? Jeg har den som står ekstra virgin på?? er det den du bruker? Lurer på å ha oppi når jeg lager meg helseshake fra kjernsunnfamilie, men den er jo så hard.. Redd for at den bare blir en klump, hvis du skjønner :P

Skulle gjerne hatt i meg mer fett, mini og, så cocosa er jo en god kilde..

Jepp, bruker den som her koster 194,- for en halv liter, extra virgin cocosa. Spiser den rett fra glasset eller har den i teen, i morrest slengte jeg en god skje i kakaoen (jada, lagd på helmelk, kakaopulver og sukrin) og det ble knall!

Om du kjører den i blender for å ha den i en smoothie blir den nok oppløst tenker jeg, den har et smeltepunkt på 24 grader om jeg ikke husker helt feil og knivene i blenderen moser den nok istykker.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat