Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 17:45   #1
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Alt gikk jo så bra ...

Jeg var skikkelig kommet godt igang med ketolysekuren. Hadde gått ned nesten 5 kilo på 3 uker. Treninga tok litt tid å komme inn i, men også den var jeg godt igang med... Men så ble altså bomba eksplodert i ansiktet mitt; min kjæreste gjennom 2 år gjorde det slutt med meg....
Det førte til at matlysta ble totalt fraværende. Jeg prøvde å få i meg noe hver dag, men det ble svært begrensa... Jeg gikk ned ytterligere 2 kilo, før jeg begynnte å legge på meg igjen
Kroppen gikk nok i en ufrivillig sparemodus, og holdt på det lille som ble tilført. Det er nå 3 uker siden han dumpa meg, og her sitter jeg... Jeg har ikke skeiet ut med høykarbo i det hele tatt i løpet av disse ukene, men kosten har variert veldig, jeg tenker da på mengde. Jeg har holdt meg fullt og helt til ketosevennlig mat. Men, noen dager blir det veldig lite, og andre dager fråtser jeg.

På toppen av det hele har jeg nå vært sengeliggende i en uke pga bihulebetennelse/influensa... Er enda ikke frisk.

Så, det er liksom ingenting som går min vei for tida. Jeg føler meg oppblåst og jævlig.... VET at jeg må ta i et tak her, men det er ikke så enkelt. Jeg er svært lei meg pga typen, så enkelte dager føler jeg ikke for å gjøre noe som helst..

Hva nå?? Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne krefter eller motivasjon til å sette igang for fullt igjen... Har ikke trent en dag disse 3 ukene, klarer rett og slett ikke å sette igang igjen. Er jo syk nå, men var ikke det de første 2 ukene.
Dette er så frustrerende. Jeg er bare fortvila for tida Dette med typen må bare gå som det går..det har ikke jeg kontroll over. Men, hadde jeg i det minste klart å ta kontroll over kroppen min, altså vektnedgang, så kunne jeg ihvertfall følt meg bra med én ting i hverdagen...

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat