Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jeg tenkte egentlig ikke på akkurat den biten med fordommer. Mer at mitt største marereitt er f.eks å jobbe sammen med bare jenter! Mest sånn på det spykiske med andre ord.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skal henge seg så opp i at noen faller for folk av samme kjønn. Det har da alltid vært sånn! Se på alle de gamle ungkarene som delte hus ute på bygdene "fordi de ikke fant seg kjærring". Ja, liksom, som om de ville ha kjærring... 
Og jeg har veldig forståelse for de som sier de faller for personligheten til folk og ikke kjønn (hvis jeg hadde klart å se forbi at jeg ville flydd i trynet på ei jente etter noen timer/dager )
Jeg har kanskje større fordommer mot de som velger å stifte familie med noen fra en helt annen kultur. Mest fordi jeg har sett noen virkelig grelle eksempler på hvor galt det kan gå. Men det er en helt annen diskusjon!
Ehm, mitt største mareritt er også å jobbe med bare jenter. Det fungerer ikke, de aller fleste baksnakker hverandre så sinnsykt Og så er det den gnålinga da...Men det går ikke ann å sammenligne et parforhold med to jenter og arbeidssted med bare jenter. Iallefall mener ikke jeg det (dah liksom)