Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Med unntak av det som foregår på badet, er vi nok der vi også! 
Etter 18 år, 15 som gifte, 2 barn, hus, hunder, oppussing(er), dårlig økonomi, sykdom, overvekt, våkenetter og svigerfamilie og ........ er jeg fortsatt like forelsket og sikker på at dette er for livet!
Som nygift snakket jeg med en dame i forsikringsselskapet vårt og en dame i banken pga navnskifte etc. Begge to syns det var rart at jeg hadde tatt hans navn (så umoderne, da!) og begge to snakket om hva som ville skje NÅR jeg ble skilt!!!
Ikke noe vissomattedersomatte, men NÅR!
Ikke særlig oppmuntrende, men jeg er like sikker nå som jeg var da; vi skal ikke inn i den statistikken!!!
Min stemor tok pappa sitt etternavn og de gifta seg for..ehm, tror det er 2 år siden...tror det begynner å blit litt "in" igjen Det jeg også har sett er at de blandet etternavnene....jeg synes det er litt søtt å ta mannen/partnerens etternavn, men har bestemt meg for at jeg ikke vil det selv, fordi mitt etternavn er ikke noe ALLE heter, men kjæresten min sitt etternavn er det 12000 som har, mens mitt etternavn er det 500 stk som har.... Alternativt kunne jeg tatt bort etternavnet jeg har etter min mor og hennes istedenfor...men den tid den sorg, jeg skal ikke gifte meg i morgen, i år eller neste år