Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 02:22   #198
lille_flode
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
lille_flode er ny på veien

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Ok, det brødet skal jeg prøve, takk for tips!

Apropos julemat, hvordan er Det med pinnekjøtt? Sett bort fra alt saltet må vel det kunne kalles ketolysevennlig, eller?

Lagde forresten supergod moussaka i dag. Tør påstå den er bedre enn all annen moussaka jeg fos Har smakt !
Kjenner jeg generelt er utrolig mye flinkere til å variere kosten nå enn ved forrige omgang ketolyse. IAllefall hva angår middag. Sliter med frokost, lunsj og kvelds. Ikke pga brød, men fordi jeg ikke er vant til å spise annen mat enn middag. Hva spiser man liksom?! Håper nytt forsøk på brød ender bedre enn de andre brød og lappene jeg Har testet.

Ellers har jeg ikke kommet igang med fysisk fostring enda, dørstokkmila er skrekkelig lang. Det er noe med at jeg skammer meg over meg selv og synes studio er flaut. Men trening hjemme det skjer bare ikke... jeg som er forhenværende ballettdanser.... så kom barna og mde dem ekstrem svangerskapskvalme og småspising av raske karbohydrater.... tror stopp av fysisk aktivitet og svangerskap er årsakene til at jeg trenger å halveres i dag. Hva er deres grunn ?

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat