Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 08:25   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: DÅRLIG kosthold på SFO

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ikke meningen å være slem, Chantelle, men jeg må flire litt! Du syns det er frustrerende å miste "kontrollen" over kostholde hennes???
Snart løper hun mellom venninner og spiser middag her og kveldsmat der og overnatter med godis og lange frokoster med syltetøy og Nugatti! Skal du nekte henne det fordi du da ikke kan kontrollere henne, eller skal du "lære opp" alle foreldrene på skolen i hvordan din datter skal ha det? En ting er det hun er allergisk for, det klarer hun og venninnene å passe på, faktisk utrolig hvor flinke ungene er til det, men alt du bare mener at hun ikke skal ha, nei, det er såååå mye verre!

Jeg spør alltid foreldrene om det er noe barnet ikke tåler når nye barn kommer til oss for å spise og da regner jeg med at foreldre som har et såpass strengt forhold til dagligkosthold også sier fra om det. Så langt har ingen gjort det.

Vi har ikke Nugatti vi da og knapt nok syltetøy heller. Det blir selvfølgelig godis og sånt i helgene, men samtidig baker jeg ofte grove boller som samtlige unger kjører i seg til de er sprekkmette!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat