Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 11:22   #13
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Alt gikk jo så bra....

Der er så gode!!! Ganske rart egentlig, hvor mye det betyr å få støtte fra dere her inne!! Tusen takk..blir litt rørt, jeg..

Ctr: Jeg vet faktisk ikke hva det blir til... Han ringer ofte, og vi snakker flere timer på telefon..Det er noe vi alltid har gjort når vi ikke er i samme by.. Men vi har ikke snakket noe om "oss", eller hans følelser. Vi snakker om helt vanlige dagligdagse ting. Og når vi snakker, så er alt som det alltid har vært.. Men jeg vet jo ikke hva han føler. Han er på turné nå i 2 måneder, så jeg vet han er veldig busy. Derfor har jeg bestemt meg for å bare se hva som skjer..jeg kommer ikke til å legge noe press på han for nå..
Jeg tenker at han neppe kommer til å ringe en dag og si, "ja, da har jeg bestemt meg..." jeg tror heller at det kommer til å være på en måte som en ny start... At vi gradvis snakkes mer og mer, melder oftere osv.. Jeg har bevisst ikke meldt han uten at han meldte først, og heller ikke ringt en eneste gang.. Det er kun han som har ringt meg. Så, jeg tror jo det er positivt at han kontakter meg såpass mye som han gjør... Meeen...jeg VET jo ikke hva som kommer til å skje... Utrolig vanskelig å vite hva som er rett og galt for meg å gjøre her. Men jeg er bare så fast bestemt på at dette ER mannen i mitt liv, så jeg er villig til å ofre litt tid i usikkerheten...
Men, det gjør det dessverre ikke noe lettere av den grunn....

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat