Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 11:31   #443
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Gratulerer til JKBB og Kiro! Supert jobbet. Godt at grepene dine funket JKBB, og -20 er knall!
Og velkommen inn Smygen!

I dag gruet jeg meg litt til å gå på vekta. Har vært flink og ikke veiet meg en eneste gang denne siste uka, så følte at jeg ikke hadde noen kontroll. Og det har blitt ganske mye sukkerfritt godis denne helgen, noe sjokolade hver dag siden torsdag, og sukkerfri vingummi + sjokolade på kino på fredagen. Men - det ser ikke ut til at det er noen partystopper for meg hvertfall. -2,6 kg. siden forrige mandag!!! Julemålet mitt etter egen plan var 110, og med et litt justert mål i denne tråden, satte jeg det til -7,6 kg. (av en eller annen underlig grunn....)
Nå er jeg i mål med begge to!! yihaaaaaaaaaaa. Ikke for det - det er nok å ta av, så jeg fortsetter videre