Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 13:35   #24
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking?

Sitat:

Synes du har litt "enkle" løsninger - det er nemlig slik at for min del - hadde det vært så enkelt - hadde jeg ikke vært overvektig i utgangspunktet...

Kanskje MrMuscle er en av de som faktisk har lagt på seg fordi at han har spist for mye og feil? Blir det ikke da litt dumt å sitte og fortelle han at det ikke stemmer og at det er dypereliggende problemer som ligger bak, hvis det faktisk IKKE er det? Han kjenner vel segselv og sin kropp og vektoppgang best? Er vel ikke noe vits i å legge på han problemer han kanskje ikke har, bare fordi at det er mange andre som har gått opp pga andre elementer?

Sist redigert av nellie : 22-11-10 kl 18:07. Årsak: Adda sitat, så ikke det ble noe misforståelser:)
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat