Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 18:37   #32
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg tror du misforstår meg litt. Vet ikke helt hva du mener med dype, sterke krefter, men det er vel en grunn til at man gir f.. ? Som du sier; slipper kontrollen. Jeg mener ikke noe annet enn at på høykarbo må man ha den forbaska kontrollen hele tiden. Den er betydelig lettere på lavkarbo.

Kanskje man har andre ting å tenke på, som krever mer enn nok?
Kanskje man spiser FOR MYE generellt?

Mener ikke at ikke karbohydrater har taket på mange, men la nå folk som mener at de har spist for mye av ALT og derfor lagt på seg, få lov til å mene det da! Uten å pålegge dem en haug med andre problemer som de ikke nødvendigvis har.

Finnes jo en hel verden utenfor dette forumet som klarer seg HELT fint med karbohydrater i bøtter og spann. Går ned, holder vekter, har det så fint som bare det! De har kanskje ikke noe problemer med insulinet, og det er det ikke ALLE her inne som har heller.

"Det er ikke for mye mat som er problemet ditt! Du har masse andre problemer som har gjort deg feit, tåler ikke karbohydrater og det må du bare innse, hvis ikke kommer du aldri til å lykkes" liksom.