Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 02:27   #10
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Hvordan motivere meg selv til å starte igjen?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Mona, noen uker med dårlig kosthold er ikke så farlig. Verre når det blir år! At du ber om tips her inne på lavkarbo er vel et tegn på at ting snur seg for deg? Ikke kast bort innsatsen du har gjort allerede, de kiloene du har gått opp tar det sikkert ikke alt for lang tid å få av igjen. Kjenner selv på litt dårlig motivasjon nå, men hvis vi kommer oss gjennom denne mørke tida (som jeg syns det er da), så går det jo snart mot vår og lysere tider, da er det fint å være på riktig vei med kiloer og kosthold. Håper motivasjonen din tar seg opp!

Vi får klare det sammen =) Den mørke tiden er den letteste =) når sommeren kommer er det alt for mye som frister.. Og en ting å be om hjelp en annen ting å klare det.. Har bestemt meg at på torsdag som kommer begynner jeg ! basta.. hehe så får vi se om jeg klarer det denne gang .. onsdag skal jeg snakke med legen min om ritalin igjen.. tror jeg velger å vente med den da den ikke egentlig trengs akkuratt nå alikevel. Men vil alikevel høre hva legene har å si.. Jeg har JO levd med ADHD hele livet og de fant ikke ut av det før i sommer så kan jeg klare det noen mnd til =) uten meds mener jeg.. + lavkarbo har gjordt adhden mye lettere å leve med. Kitty inviterer du på middag igjen snart eller?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat