Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 18:39   #5
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Vinterdepresjon

Etter det jeg har forstått, så har Spisdegslank relativt små måltider og er kalorirestriktive. De inneholder altså lite fett i forhold til annen ketogen mat. Da er det ikke rart at du stadig går sulten.
Jeg skjønner at du har lite tiltakslyst og overskudd til å lage maten selv, men om du kunne gå inn for det i for eksempel et par uker og prøve deg på noe skikkelig lavkarbo med enkel matlaging i første omgang, så kan det hende at det vil gi deg et energiløft. Du har altså gått på dette opplegget i et par uker, etter å ha spist høykarbo i noen måneder. Da kan det være at du ikke gir kroppen din nok energi til å kvitte seg med alt som høykarbokostholdet har påført den.
Du skriver også at du har prøvd sol og lysterapi, og det er bra!
Enig i at å gå tur er bra, helst i dagslys. Og fyll på med lystbetonte gjøremål!

Ellers... noen ganger kan det også være noe som trenger å ses på, enten fra fortida, eller i tilværelsen her og nå. Hvis du tenker at det kan ligge noe under som trenger å bearbeides, kan det være greit å snakke med noen om det. Men om det gjelder deg, vet jeg jo ikke.
Lykke til!