Sv: Vinterdepresjon
Etter det jeg har forstått, så har Spisdegslank relativt små måltider og er kalorirestriktive. De inneholder altså lite fett i forhold til annen ketogen mat. Da er det ikke rart at du stadig går sulten.
Jeg skjønner at du har lite tiltakslyst og overskudd til å lage maten selv, men om du kunne gå inn for det i for eksempel et par uker og prøve deg på noe skikkelig lavkarbo med enkel matlaging i første omgang, så kan det hende at det vil gi deg et energiløft. Du har altså gått på dette opplegget i et par uker, etter å ha spist høykarbo i noen måneder. Da kan det være at du ikke gir kroppen din nok energi til å kvitte seg med alt som høykarbokostholdet har påført den.
Du skriver også at du har prøvd sol og lysterapi, og det er bra! 
Enig i at å gå tur er bra, helst i dagslys. Og fyll på med lystbetonte gjøremål!
Ellers... noen ganger kan det også være noe som trenger å ses på, enten fra fortida, eller i tilværelsen her og nå. Hvis du tenker at det kan ligge noe under som trenger å bearbeides, kan det være greit å snakke med noen om det. Men om det gjelder deg, vet jeg jo ikke. 
Lykke til!
|