Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 20:03   #34
emilia
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
emilia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor bruker så mange kunstig søtning?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Vel, jeg skjærer ned på forbruket mitt. Før brukte jeg gjerne 10 natreen tabletter om dagen, i tillegg til Fun Light. Jeg unner meg et glass Fun Light imellom ennå. Det blir ikke hver dag.

Jeg har kjøpt Sukrin, men jeg er enig med dere som sier det er "kaldt". Jeg fikk endelig somlet meg til å bestille Stevia. Jeg får prøve å lage egen saft av pressede sitroner og Stevia.

Jeg har bakt en kake i løpet av 3 uker, til å ha med i selskap, den spiste jeg to små stykker av. Jeg er veldig interessert i å finne sunnere kaker og godterier for ungene til lørdagskosen.

Jeg har inntrykk av at middagen går enklere for de fleste, enn frokost og kaker.... derfor blir det mange innlegg om det.

Sunt godteri lager jeg hver helg
Sjekk ut: Superlivsstil.blogspot.com, siljesreise.com, mjuuugly.blogg.no og love-eat-pray.blogspot.com for mange gode tips. Det er mange flere blogger enn disse, men her er det i alle fall mange gode, sunne tips for lørdager Det er jo bare å tilpasse for lavkarbodietten.

emilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke sukker og kunstig søtning, lite gluten og melk, noe raw food og supermat, moderat lavkarbo Svar med sitat