Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 13:53   #15
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Kvalm og matlei

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

Har laget to ketolyse-brød de siste par dagene. var litt skeptisk, men med majones og salami på var det knall Fikk opp matlysta igjen når det tar 30 sekunder å smøre en skive framfor å finne frem stekepanne og alt mulig fjas som man gjør ellers

Bare synd det bare går 2 hele brød på en boks ketolyse-bakemix..blir dyre brød

jeg bakte ikke brød med ketolyse bakemix men etter en oppsrkfit jeg fant i en tråd her inne. Med nøtter og linfrø. Skal se om jeg finner oppskriften. Den var god og rimelig, saftige og veldig greie brød. Oppsrkriften var lagt ut av Torkil mener jeg, eller naboen hannes...

Jeg har endelig funnet ut av hvorfor jeg har vert så kvalm og matlei: jeg er nemlig gravid! ikke tenkt eller plannlagt dette her men vi får ta det som det kommer jeg håper å fortsette med lavkarbo men regner med at det må bli mer Lindberg opplegg enn ketolyse for det funker jo overhodet ikke nå, he-he. Lykke til med nedgangen til dere alle! Jeg kommer nok tilbake for ned til 60 skal jeg etterhvert