Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 14:03   #11
Belseblubb
Medlem

Belseblubb sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Hva ville du gjort?

Uff, vanskelige greier ja.. Men har lest at det kan lønne seg å slutte å røyke mens man slanker seg, for da har man i alle fall fokuset litt på mat. Selv om man kanskje spiser litt mer, spiser man kanskje heller litt av det sunnere slaget, samtidig som man kanskje øker aktivitetsnivået litt. Og det er jo også mye lettere når man ikke har den grusomme røykeharkingen å slite med.

Ville heller fråtset litt mer i lavkarbo-snop, som foreslått over. Ville heller tatt et par kilo på kjøpet for å klare å bli røykfri. Det har du mye igjen for resten av livet. Kan jo ta litt tid med de siste 15 kiloene, så ville forsatt nå. Du er jo over de første helvetesdagene. Kommer nok til å bli lettere fremover. Når jeg har sluttet tidligere, har jeg gått mye turer, har vel savnet den fysiske handlingen ved å ta et skikkelig magadrag, og da kan det hjelpe litt å bli litt andpusten og ta noen magadrag med frisk luft i stedet.. Å drive med et eller annet slag av håndarbeid kan hjelpe også. Da får man sysselsatt fingrene litt også. =)

Lykke til!!!

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat