Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 16:34   #28
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!!!

Sannelig om jeg vet om det er maten eller folkeskikk... hehe. Jeg ser så stor forskjell på mine 2 barn.

Gutten har alltid vært lite glad i middag og småspist. Vi har tatt cøliaki og melkeallergiprøver. Han lå midt i vekstkurven til han var 18 mnd, da "bråstoppet" han og har aldri tatt det igjen. Nå stiger han i vekst, men ligger under/i nedre del av percentilen.

Verre er det at han har slike reaksjoner på ting. En Lego-kloss som ikke passer inn - kast den bortover gulvet. Han kan hylgråte hvis han møter motgang. Han har ikke utviklet så mye empati. Han har klaget over at andre mobber han, men innser ikke at han sier ting som er sårende, lage nidviser om andre for eksempel.

Dette høres ille ut, men det er heldigvis ikke hver dag. Han er faktisk godt likt, og har ikke noe problem med lesing og skriving. Og heldigvis ser vi at han har begynt å roe seg ned.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat