Jeg skjønner ikkeno', jeg... Jeg bruker olje - til og med fiskeolje (Lipolar)uten at jeg kjenner noen rar smak. Akkurat nå har jeg en olivenolje som er fæl - *yuck* - men jeg kan jo ikke kaste den, så jeg bruker den i smoothie. Kjenner ingenting hvis jeg ikke tar i veldig mye. (Jeg HAR veldig gode smaksløker altså ) Jeg har ALLTID vann i smoothien for å tynne den ut så den kan drikkes med sugerør. Det er ikke noen forskjell på smaken nei... (det er jo VANN...? ) Derimot har jeg funnet ut at man bør ha i en del bær i forhold til de andre ingrediensene, f eks tre egg med 100 g bær blir ikke så godt. Men du har jo temmelig mye bær i, da, så... Synes absolutt smoothie er best med søtstoff i - bruker litt Stevia jeg. Ellers minner det ganske mye om syrligheten i kulturmelk - ganske godt, men det er en "aquired taste". Dette bruker jeg: 100 g frosne bringebær (eller en blanding av bringebær, blåbær og jordbær + vaniljeessens - ) En dæsj olje (ca 2 ss?) (blanding av olivenolje og Lipolar) To egg Litt vann En måleskje Stevia