Sv: Karamellisering med Sukrin?
Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.
I kjernesunn familie skriver de at du kan skrelle poteter og legge de i kaldt vann i ett døgn for å redusere stivelsen i de.
Dette stemmer, det felles ut litt etter litt i vatn. God gammaldags måte å lage potetmjøl på 
Når det gjeld det opprinnelege spørsmålet om å lage karamell av sukrin, så trur eg du vil ha store problem med det. Karamell vert jo danna av nedbryting av sukkermolekyl når dei når ein viss varmeterskel, fulgt av danning av nye bindingar som endrar smak, farge og konsistens på sukkeret.
Sukrin (erytritol) er jo ikkje eit sukker, men eit sukkeralkohol. Det har såleis fullstendig andre kjemiske eigenskapar. Det du vil finne dersom du putter sukrinet på panna, er at det smeltar veldig raskt, smeltepunktet er 121°C, og når det smeltar så blir det tyntflytande og ikkje tjukt og seigt som vanleg sukker blir. Kokepunktet ligg rundt 330°. Væska i panna vil etter kvart bli lett brun, men svært mykje vil fordampe. Konsistensen blir ikkje seig og sprø slik karamellisert sukker blir, når det stivnar så blir det berre fast. Smaken er også den same, det er som iskaldt søtt - ikkje karamell.
Så her må eg dessverre skuffe deg, mam, Sukrin eignar seg ikkje til karamellisering for pudding, det har rett og slett ikkje eigenskapane som trengst for å få det til, reint kjemisk Eg vil anta - utan å ha prøvd det, men utifrå grunnkunnskapane eg har nemnd her - at andre sukkeralkohol vil gi liknande problem.
For lav-GI-oppskrifter så er jo fruktose eit godt alternativ, men ikkje for ein ketogen diett naturlegvis.
Håper dette hjalp.

|