Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 22:46   #38
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Her bruker vi udo´s choice i smoothie til kvelds eller frokost. Kjenner ikke smaken av det i shake.. Ellers så går det i vanlige omega 3 kapsler, lar han ta de før tannpuss, så han slippe å gulpe på smaken hele dagen

Ellers så går det i multivitaminer fra apoteket, er noe ala sana sol og kalsium Tror det skal holde ja :P Han spiser i tillegg mye grønnsaker og frukt i løpet av dagen.

Hehe.. han har ikke gitt seg enda med å plukke alt fra hverandre, men regner med at han kommer til å jobbe med noe sånt. Er en gutt som kun ser på Discovery channel. Ingen av vennene hans som gidder det Hehe.. Så er julegave ønsket i år Guinness world book of records 2011 og ripleys, believe it or not! Han vet de utroligeste ting..

Sånn var min eldste også!! Fortell ham at Guinness rekordbok er grunnlagt på øl... Min kar elsker Mythbusters.. Samt andre progam jeg ikke vet hva er, men det er vitenskaptprogram.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat