Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 23:03   #40
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Mythbusters, how they make it, mount everest (fant ut at han IKKE skal klatre opp dit etter den serien ), alle bil og maskin program, kongekrabbe fisking og ja.. det var det jeg kom på. Mye mer han ser på

Så Top Gear. Han kom på besøk til en venn i går og der satt faren å så på Top Gear, så han planta seg fint i sofaen med han og fortalte han all slags ting han hadde sett der. Bilmerker og slikt. Mora til vennen hans var helt imponert, for hennes sønn gidder ikke se på det Hehe.. Så han ble sittende på stua med faren istedenfor kompisen sin .. hihi..

Vet du?? Da min kar var på BUP så ble han klassifisert som glup!!!! Det såre er bare at alt det han kan blir ikke tatt opp i skolen... Min kar kom i midtsidene i avisa fordi at han allerede som toåring kunne skille alle kjente bilmerker fra hverandre bare med å se på hjulkapslene... Og nå har han kunnskap som ikke mange andre i klassen kan. Han mikser en pc akkurat som jeg mikser en vaffeloppskrift... Det er gjort på 10 min... bare man har alt man trenger...Og med mikse en pc mener jeg bygge den... Jeg har selv bygget hundervis av pcer i mitt liv, men sønnen min tar kaka...