Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 15:16   #43
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Mye interessant å lese her.

Uff, så kjedelig når gutten din ble litt umulig hos bestemoren sin, Misslinda, kjenner følelsen. Men som du sier, ikke dårlig med bare et anfall på fire uker!!

Hvordan er det med barna dere og store forsamlinger, 17.mai, bursdager o.l.?
Det kan ofte bli litt for mye for mitt lille gull og han kan frike helt ut hvis det blir for mye stress og press på han.
Til helgen er det åpning av julegatene i byen her, med julegrantenning osv, en tradisjon som jeg alltid har syntes var veldig koselig til jeg selv fikk barn. Gutten vil ikke gå rundt juletreet og synge, han vil ikke spise grøt og gidder nesten ikke stå i kø for å få julegodt av nissen, i det hele tatt vil han bare hjem og så fort det har blitt mas fra tanter og besteforeldre så har det blitt hyl og skrik og en mamma som går med klump i halsen på vei hjem....

Spent på hvordan det blir i år, for han vil jo så gjerne....17.mai i år og i fjor gikk overraskende bra.

Pappaen hans er overbevist om at det går på usikkerhet og store krave til seg selv, mens jeg alltid har hatt en følelse av at det er enda noe mer som plager enn det psykiske, noen matvaner han ikke tåler, en infeksjon i kroppen e.l. Men kan jo også være en kombinasjon av dette...I tillegg er han enebarn og alltid hatt sterk vilje og et voldsomt temperament, så en sliten mamma har nok litt gitt etter for husfreden og valgt sine kamper også..

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat