Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 16:21   #47
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Opprinnelig lagt inn av Khb, her.

ADD og ADHD er ikkje motsatte diagnoser, men samme diagnose med eller uten hyperaktivitet.

Det var det jeg mente... Selv om jeg ikke fikk det frem. Med eller uten hyperaktivitet. Jeg bare stusset siden ts sa at sønnen ble hyper av og til. Men det er vel slik det er; unger er seg selv like OG ulike.. Forøvrig så tok det mange år før ungene mine og især den eldste fikk være med på tilstelninger.. av respekt for alle andre. Han var høyt og lavt, hele tiden.. Så jeg må bare innrømme at 17 mai har vi IKKE noe forhold til da det å gå disiplinert i tog overhodet ikke var noe gutten taklet.. Da dro vi heller på tivoli. Så her i huset er 17 mai fremdeles tivolidag..

På juletrefestene derimot var det omtrent lov å henge i toppen av grana og DE festene elsket han!

Håper det roer seg snart med raserianfallene. Det gjør stort sett det, men jeg skjønner at det er ulidelig å bare sitte vente på at poden skal vokse ting av seg...

Sist redigert av Kanutten : 25-11-10 kl 16:27.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat