Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-05, 08:38   #10
proteinfan
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 52
proteinfan er på en erverdig vei

Jakten på proteiner :-)

Hei! Mange takk for gode råd. Jeg har alltid 'supplert' kostholdet med litt egg i tillegg til masse forskjellige soya produkter, og kjøpte faktisk en burk med protein tilskudd sist helg for å jukse litt som du sier. Jeg skal i første omgang kaste meg på smoothie bølgen

PF.

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Har du vektproblemer, eller er du bare på jakt etter gode kilder til proteiner? Og kan du spise egg og melkeprodukter? Ser du kan spise fisk, det hadde sikkert vært lurt å eksperimentere litt med å innføre mer av det, for utenom soya er det ingenting som kan konkurrere med animalske proteiner.

Men ellers er det jo det vanlige som du helt sikkert kjenner til: tofu (soya), nøtter, belgfrukter, avocado, grovt korn - pass i det hele tatt på å få i deg den grove delen av alle kornsorter inkludert ris.

Jeg hadde jukset litt, og kjøpt proteintilskudd og blandet i maten på ulike måter. Smoothies er veldig populært her inne, finnes en lang tråd om det sunt, og godt!

Muskat

proteinfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat