Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 16:51   #388
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Har ikke bidratt så mye i tråden her, men følger på en måte mitt eget opplegg, og da blir man litt reddere for å kommentere Jeg gikk jo ned 20 kg for 1 1/2 år siden ved å følge ED slavisk, men har siden gjort litt forskjellig, og det er jeg glad for, for jeg har lært mye om lavkarbokosthold og hvordan kroppen min fungerer. Nå følger jeg vel et slags fase2-3 opplegg, og jeg gikk denne uka ned 1,4 kg!!!!!!!!!! Så jeg vil bare si at det er mulig å gå ned såpass selv om man ikke er i fase 1. (og det er ikke vann, for jeg har gått på lavkarbo leeeenge) Når man har holdt på så lenge som meg, så må man etterhvert gjøre noen tilpasninger, ellers så blir man lei. Er så glad for at jeg har funnet noe som funker for meg nå Jeg har også lest boka "endelig slank". Poenget hennes er vel at man kan gjøre sine egne tilpasninger, hvis det fungerer og man går ned i vekt, så holder man jo ut lenger! Det er jeg absolutt for, for hvis man finner noe man trives med, kan man risikere at man endrer vaner for livet ED produktene er dyre, så etterhvert må man jo lære seg å lage egen mat. Men som kick-start er dietten uvurderlig, jeg hadde aldri lykkes uten!

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat