Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-10, 18:48   #272
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, apropos marius slim fit, jeg har så lyst til å strikke meg en lusekofte, helt åpen som jakke, altså, med samme prinsipp som den!
Har lyst på noe a la det Hans Børli har på seg her:

Klassisk lusekofte, altså. I to farger; svart og hvitt . Noen som har oppskrift på denne i typ slim fit? Litt kort (typ over hoftene) og rett i formen, ettersittende og med rund sal/bole, altså der man strikker ermer og kropp sammen? Hadde også vært gøy å gjøre denne med space invaders-mønsteret, btw .
Jeg må vel strikke ferdig mariusgenseren min, og den genseren som 157cm strikka, som jeg har ruga på siden tidlig i høst, først, forsåvidt.

Hei Photobscura! Om du ser i denne tråden fra trådsnella så er det ei som har strikket og laget mønsteret til en kofte med rundfelling som er vist i Himmelblå. Hun selger visst også mønsteret. Det er bilder av kofta der også, slik den er i filmen. Den kan nok bli kjempefin i svart/hvitt!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat