Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-10, 22:23   #395
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjære vene, skrekk og gru Grotingeling.....går det ann at så mye skjer på en gang!?!?!?!?
Av og til har man mer enn nok med å holde hodet over vannet. "Bare" tre dager i sjokoladehylla...med alt det der hadde jeg hatt minst 2 uker!!!!
Jeg syntes det er flott du orker logge deg på her og lufte tanker og opplevelser. Ønsker dere begge to alt godt i en tung tid. En ting er å være den syke, men tungt å være pårørende også! Det kan være utslitende for alle parter! Masse klemmer herifra

Solange: ...herlig at du hadde lest boken. Godt at du deler et langt "liv" på lavkarbo. Det er jo det vi trenger etter ED også. Hjelp, råd, tips, oppskrifter for å holde oss nede og klare å endre viktige vaner for "evig"! Jeg er også overbevist om at vi kommer til å gå ned radig på de andre fasene også. Kroppen trenger vel en liten tid på å bli vant til litt mer mat før den gir slipp igjen...

Mille89: Riktig lykke til med eksamen. Godt når det er over!

Det som gleder meg, er at ingen gir seg på tross av veldige forskjellige utfordringer i livet. Men vekt, sjokolade og annet ødeleggende for kroppen skal vi besiere sammen her....