Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 10:54   #31
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Trenger tips til hverdagsdrikk

Opprinnelig lagt inn av Nordpia, her.

Hei
Men jeg mener å ha lest at brus i light-former er greit nok? Pepsi Max, Cola light/Zero osv... Er det helt feil? Kan kutte ut det meste, men ønsker ikke engang å slutte med Pepsi Max'en min...

Du må gjøre deg din egen erfaring med om du kan drikke pepsi max og samtidig gå ned i vekt. For noen er det dessverre en partystopper, men kan ikke gjette før du har prøvd.

Vil uansett anbefale at du får i deg en viss mengde rent vann i tillegg til pepsien. Min egen rutine er at jeg skal ha i meg to liter vann om dagen, og så kommer evt te/kaffe/pepsimax utenom. For meg går det greit å drikke pepsi max, men jeg har ikke akkurat illusjoner om at det er sunt.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat