Sv: Hva gjør dere i jula?
Begynner virkelig å glede meg til jula!
Skal kose meg, men tror ikke det blir store sprekken. Har liksom ikke så veldig behov for poteter og brød, når en kan spise all den andre gode maten!
Skal bake en ekstra ladning med knekkebrød og spise med MASSE pålegg, som det jo er nok av i julen!
Julaften kan det hende det lander en potet på tallerkenen, men da tror jeg det er mest for syns skyld :-)
De tørre julekakene har jeg aldri vært særlig opptatt av, blir kanskje et par stk av favoritten på julaften. Klementiner klarer jeg fint å motstå. Og i år tror jeg faktisk jeg ikke trenger noe særlig dessert (multekrem) heller.
Alt smaker mye søtere, så jeg trenger bare en liten smak, hvis ikke blir jeg kvalm... Det eneste jeg er bittelitt redd for er at jeg skal havne på sjokoladekarusellen.... Var på julebord for et par uker siden, og da ramla jeg utpå litt på nachspiel. I går da vi hadde julebord hjemme, klarte jeg å ta meg inn igjen etter et par biter, og nå har jeg ryddet det bort, så jeg ikke bare skal ta av gammel vane....
Tror dette skal gå bra, jeg!
Skal kose meg litt ekstra, men planlegger ikke noen kjempesprekk - og uansett blir det ikke hele julen! Kjennes godt å ha funnet en "slankekur" som er noe mer enn det, som frister til varig kostholdsendringer :-) Tenk for en lykke å kunne gå gjennom jula og være mett, uten å ha dårlig samvittighet for all den fete maten man inntar!