Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-05, 21:49   #31
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nå tuller du Kristian !! Da betyr det jo at det ikke er vits i å trene i det hele tatt da jo.. Tror du må forklare hva du mener her. Det er da bedre å trene en time og sette seg ned foran TV/PC'en enn å bare sitte foran TV/PC'en !! Desuten er 3 timer i uka ganske så bra for "vanlige" folk.

En annen ting er at det ikke hjelper å forbrenne tilsvarende 500 kalorier på trening for så halvtimen etterpå å hive i seg 250 gram sjokolade og en liter cola...... DA går man iallefall ikke NED i vekt !

Det jeg mener at hvis du går på trening istedefor å jobbe noen timer så har du ikke mye igjen for det bortsett fra litt bedre kondis.
Treningen skal i teorien øke forbrenningen resten av dagen, men du øker ikke forbrenningen ved å sette deg ned etter trening.

men med endret kosthold så kan det bli fart i vektnedgangen når du trener

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat