Sv: Klassefest ...
Vi hadde tiårsjubileum for ungdomsskolen i år. Den verste mobberen måtte drikke seg til mot for å tørre å komme. Han visste at han hadde vært slem med mange og var veldig flau. Men utover kvelden klarte han å lire av seg noen stygge kommentarer som viste at gammel vane var vond å vende. Det gjorde ikke så mye egentlig. Selv om han ikke hadde forandret seg så mye, så hadde alle generelt blitt mer selvsikre. Folk støttet den som ble "mobbet" og sa til mobberen at det ikke var greit å si slik og at han måtte skjerpe seg. Den som prøvde å mobbe endte med å bli mobbet egentlig. 
Og det er veldig sant med at mange av de mest populære ikke har fått noe særlig ut av livet sitt. Som Bill Gates sa på ett foredrag på en skole: "Vær snill med nerdene. Du vil sannsynligvis jobbe for en senere i livet."
Jeg stemmer for at du skal pynte deg opp, stråle mer selvsikkerhet enn de forventer og ha det gøy på klassefest. Det er vel noen der du gjerne skulle ha hilst på, alle kan vel ikke være drittsekker? Jeg holder kontakt med veldig mange fra ungdomsskolen, og valgte bevisst å sette meg ett annet sted med folk jeg ikke hadde snakket med på flere år. Ble gjenforent med flere stk. Vi har hatt kortspillkveld, og planlegger en spillekveld til i nærmeste fremtid.