Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 07:59   #5
kari81
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2010
kari81 er på en erverdig vei

Sv: Frisk med lavkarbo, nytt liv med riktig mat - av dr.sofie hexenberg

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Kanskje du skulle lest Fedon Lindberg's bøker heller? Jeg har kjøpt bøkene "Mat for bedre helse" og "Kokeboken naturlig slank" og synes det var mye nyttig der, men den du leter etter er vel "Naturlig slank og frisk".

Det kan jo være en idè å sjekke om nærmeste bibliotek har disse bøkene slik at du slipper å betale en formue før du finner ut om dette var boka du lette etter?

Jeg har tre av Lindbergs bøker og det er dette kostholdet jeg har hatt de siste årene etter en vektnedgangsrunde for 6 år siden. Veldig fornøyd med de bøkene :-) Og jeg bor desverre litt langt unna biblioteket til at det blir mange besøk, men takk for tipset!! :-) Jeg har mottatt "slang med ketolysekuren" siden bomkjøpet i bokhandelen, og den boken er jeg veldig fornøyd med. det var ikke oppskrifter jeg først og fremst var på jakt etter, jeg ville ha praktisk informasjon om gjennomføring(f.eks konkrete tiltak hvis det ikke er utslag på sticks'ene) av ketolysekuren ettersom jeg for min del allerede er godt kjent med hverdagskostholdet jeg trenger når jeg har nådd målvekten min.

Sist redigert av kari81 : 29-11-10 kl 08:03. Årsak: glemte å skrive inn noe nederst.
kari81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketosekuren Svar med sitat