Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 11:26   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor er lavkarbotilhengere mer "alternative" enn andre?

Er det favorittkostholdet til mennesker med "alternative tilbøyeligheter"? Jeg trodde det måtte være ph-dietter eller raw food eller noen av de andre måtene man kan finne på å sette sammen mat på.

At det er en del alternativ-engasjerte mennesker også blant lavkarbo-forkjempere er nok ikke symptomatisk på noe annet enn at det går en alternativ-bølge i samfunnet generelt, jmf. Snåsamann på bestselgerlister i ukevis og politikere som ringer til spådamer. (Og jeg har selv opplevd at min fastlege oppfordret meg til å lese the secret, som jeg planter i samme alternativ-kategori.)

Jeg tror med andre ord ikke på noen påstand om at lavkarbo mer enn noen annen kostholdsfilosofi er knyttet til alternativmiljøet.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat